Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Återkomst

Av Timmy - 7 juni 2011 01:55

Pågrund av en del händelser har det inte varit mycket skriverier i denna blogg. Jag har pågrund av arbete inte kunnat träna på 7 månader. Detta har tagit en del på mig och jag kämpar på att få tillbaka formen. Men som sagt vad som har hänt har hänt och det är bara att fokusera frammåt! Jag anser mig dock ha lärt mig saker under denna tid som kommer hjälpa mig psykist sett!.


Nu som sagt så kommer jag fortfarande fokusera på att deffa för att få bort onödigt fett för att sedan i höst kunna fokusera på att sakta börja bygga upp min forna glans. Dock kommer den bulken vara mer skonsam, inget grisbulkande.


Jag har även haft känn på att jag bör börja med kondition mer för att mitt hjärta kommer att få framtida problem, detta vill jag försöka fördröja.


Mitt deff schema är som sagt


Måndag:Löpning 2 km och rygg,biceps på kvällen

Tisdag:5 km promenad

Onsdag: Löpning 2 km ben,vader,mage

Torsdag 5 km promenad

Fredag: Löpning 2 km Bröst,triceps,axlar.

Lördag:5 km promenad

Söndag:vila


Det blir promenad till arbetet varje dag men detta är vad jag kör för 1 månad frammåt, hur passen ser ut är inte så noga just nu, jag vet vad jag skall göra på gymmet, försöker främst vara tidseffektiv.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Timmy - 9 maj 2010 20:39

Deffa, något folk överdramatiserar eller höjer till skyarna.   Vad anser jag om deff? deff är för mig en slentrian fas utav mitt liv, man har en viss mängd mat att äta, ingen större variation, daglig promenad, och dryga gympass var man oftast mär...

Av Timmy - 8 maj 2010 16:24


En äldre artikel utav maastaveto, nu återpublicerad:   När jag idag var på atletklubben och tränade deltoidus,trapezius,rectus abdominis&Obliquus externus abdominis. Så märkte jag hur alla andra körde längre koncentriskt än excentriskt, det är de...

Av Timmy - 8 maj 2010 16:08


Tänkte skriva en artikelserie om diverse myter som jag hört på gymmet. Idag ska jag ta upp myten "Kör repsen snabbt annars hinner muskeln vila" Vad gör vi när vi tränar en specifik muskel? Jo vi kontrakterar(förkortar) den så att muskeln spänn...

Av Timmy - 8 maj 2010 15:46

Har gjort en lista nu över vilka kvargar jag har smakat hittils, och recenserat dessa   5. Kesella 10%        Äts i nödfall, ingen fin konsistens, smakar sådär, men kcal är inte värt mängden protein som denna kvarg innehåller, bör undvika...

Av Timmy - 6 maj 2010 19:38

Slutet av var 4:e vecka   *Drop-set   *Mitten av månaden kommer något speciellt att köras Superset,Triset,Pyramid etc   *Längre vila i basövnignen 1-2 min, sedan under hypertrofi 30-1 min   *Kardio för att hålla grundläggande kondi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards