Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Nu är det igång!

Av Timmy - 6 maj 2010 19:24

Jag har skapat en blogg för mitt nya projekt.


Jag kommer att ställa upp i Classic Bodybuilding någongång under 2014, vilken tävling vet jag inte beroende på var jag befinner mig då, men hoppas på Luciapokalen.


Jag kommer bli mer aktiv när min kontrollerade bulk kommer igång, är under deff just nu och då är det inte lika intressant, och har en del att göra.


Du kommer här att få läsa träningsjournaler, dagsformsbilder, artiklar om kroppsbyggning, vad jag äter etc. Även annat kan dyka upp.


Fler artikar kommer snart



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Timmy - 7 juni 2011 01:55

Pågrund av en del händelser har det inte varit mycket skriverier i denna blogg. Jag har pågrund av arbete inte kunnat träna på 7 månader. Detta har tagit en del på mig och jag kämpar på att få tillbaka formen. Men som sagt vad som har hänt har hänt o...

Av Timmy - 9 maj 2010 20:39

Deffa, något folk överdramatiserar eller höjer till skyarna.   Vad anser jag om deff? deff är för mig en slentrian fas utav mitt liv, man har en viss mängd mat att äta, ingen större variation, daglig promenad, och dryga gympass var man oftast mär...

Av Timmy - 8 maj 2010 16:24


En äldre artikel utav maastaveto, nu återpublicerad:   När jag idag var på atletklubben och tränade deltoidus,trapezius,rectus abdominis&Obliquus externus abdominis. Så märkte jag hur alla andra körde längre koncentriskt än excentriskt, det är de...

Av Timmy - 8 maj 2010 16:08


Tänkte skriva en artikelserie om diverse myter som jag hört på gymmet. Idag ska jag ta upp myten "Kör repsen snabbt annars hinner muskeln vila" Vad gör vi när vi tränar en specifik muskel? Jo vi kontrakterar(förkortar) den så att muskeln spänn...

Av Timmy - 8 maj 2010 15:46

Har gjort en lista nu över vilka kvargar jag har smakat hittils, och recenserat dessa   5. Kesella 10%        Äts i nödfall, ingen fin konsistens, smakar sådär, men kcal är inte värt mängden protein som denna kvarg innehåller, bör undvika...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards